Postup FH: Sebehodnocení s využitím grafického znázornění
Příloha 1: Čtyřlístek prázdný
Příloha 2: Čtyřlístek s předměty
Příloha 3: Vybarvený čtyřlístek od dětí
Příloha 4: Vybarvování s rodiči
Příloha 5: Stránky písanky
Příloha 10: Foto – kritéria
Příloha 11: Čtyřlístek na psaní
Příloha 12: Vybarvování
Činnost je možné provádět samostatně nebo ve spolupráci se spolužákem, učitelem či rodičem. Hodnocení může plně převzít učitel, spolužáci. Každý lístek čtyřlístku představuje jednu dovednost.
Videa k materiálu jsou k dispozici na:
Příloha 6: Porovnávání stránek
Příloha 13a: Obhájení sebehodnocení
Příloha 13b: Obhájení sebehodnocení
Příloha 15a: Kdy se žáci soustředí na chyby
Příloha 15b: Kdy se žáci soustředí na chyby
Příloha 16: Reflexe sebehodnocení