Sebehodnocení – metoda semaforu v 1. třídě ZŠ

Postup FH: Sebehodnocení – metoda semaforu v 1. třídě ZŠ
Postup FH: Sebehodnocení – metoda semaforu v 1. třídě ZŠ
Příloha 1: Použití semaforu pro obtahování písmen
Příloha 1: Použití semaforu pro obtahování písmen

Metodu semafor používám jako jednu z technik pro sebehodnocení v 1. třídě. Žáci si do sešitu samostatně označují, v jaké kvalitě se jim dané cvičení podařilo vypracovat. Já se na základě barvy puntíků doptávám na doplňující otázky a vedu je k tomu, aby svá hodnocení argumentovali a opírali o konkrétní příklady.

Videa k materiálu jsou k dispozici na:

Příloha 2: Hodnotící žák – ČJ

Příloha 3: Hodnotící žák – MA

Příloha 4: Hodnotící žák – MA

Příloha 5: Hodnotící žák – MA

Příloha 6: Hodnotící žák – ČJ

 

Štítky