Postup FH: Myšlenkové mapy ke sledování pokroku žáků na 2. stupni
Příloha 3a–c: Hotová myšlenková mapa
Příloha 4: Kryštof Kolumbus a důsledky zámořských objevů – text
Myšlenkové mapy využívám na začátku i na konci hodin jako nástroj pro zopakování učiva. Nově jsem je letos využila jako nástroj pro sbírání a třídění znalostí v bloku několika dějepisných hodin a k závěrečnému shrnutí při prezentaci dětí.
Videa k materiálu jsou k dispozici na:
Příloha 2: Tvorba myšlenkové mapy
Příloha 6: Prezentace vědomostí žáků na základě myšlenkové mapy
Příloha 7: Prezentace vědomostí žáků na základě myšlenkové mapy
Příloha 8: Prezentace vědomostí žáků na základě myšlenkové mapy
Příloha 9: Prezentace vědomostí žáků na základě myšlenkové mapy