Postup FH: Hodnocení klíčových kompetencí žáky 1. stupně
Příloha 6: Hodnocení – tabulka
Příloha 7: Sebehodnocení žáků
Příloha 8: Slovní hodnocení
Slovní formu hodnocení v naší škole využíváme od prvního ročníku, a to jak v rámci průběžného formativního, tak v rámci sumativního hodnocení na vysvědčení. Jsme nově založená škola a fungujeme čtyři roky. Pro nás učitele je to také nově získávaná dovednost. Učíme se používat popisný jazyk a postupně spějeme ke kriteriálnímu formativnímu hodnocení ve většině oblastí hodnocení.
Videa k materiálu jsou k dispozici na:
Příloha 1: Hodnocení klíčových kompetencí – zadání
Příloha 2: Hodnocení klíčových kompetencí – reflexe A
Příloha 3: Hodnocení klíčových kompetencí – reflexe B
Příloha 4: Hodnocení klíčových kompetencí – kruh
Příloha 5: Hodnocení klíčových kompetencí – aplikace